Thursday 26 May 2011

karya lama.



Salam uols ...

adakah anda pernah berkarya? o mnt berkarya? o mmg karyawan? mcm2 jenis bntuk berkarya. haisyh bile asik taip word " karya " bnyk2 n baca berulang2 kali tetibe saya ase pelik dgn ejaan neh, betolkah?cm pelik jekk.. ahaha saya mmg sllu jdik cmneh bile tulis perkataan bahasa melayu yg diulang bnyk kali. kOrg pena x ase cmtuh??? huhu

oke, terOs ke tajuk UTAMA. " KARYA " 

oke, td de belek2 buku lama2.. bce punyer bce. belek punyer belek, fOund sOmething lahh.soooo FUNNY. sb megarut2 jek tulis lam tuhhh

a boOk neh. bnyk sgt penulisan sye dlm buku lOg tuh. ahha, dulO dulO suke menulis. rjin gilaaa, but tak gila oke. oke, 1 karya neh. poyo jek bile da bace. 
KARYA BUDAK MENTAH! ahaks


ade tertulis isnin 0100 01.01.2005. erk? 2005? tu taon amek PMR TUHH. da berkurun punyer :)


title? xde title utk karya nehh. haha


Tersentap rasa hati ini
Dirampas sekelip mata tanpa disedari
Dilarikan jauh dari lubuk hati
Namun
Aku hanya insan biasa
Tak punya daya
Mahupun kuasa

Kesudahan yang belum pasti

Namun aku mengerti
Hikmah yang tersirat menanti
Menunggu kejayaan yang dicari
Apa yang pasti
Semuanya berkesudahan nanti
Hanya pada Ilahi
Dimohonkan agar iman dan hati
Cekal menanti dugaan yang semakin menghampiri
Demi kejayaan yang PASTI !


hadoii pe lah yg aku merepek2 ni kan2.. hakhak oke, ini kisah lama. huhu

.Sekian.

.tIme ksh utk masa anda. ^^

No comments:

Post a Comment