Saturday, 20 August 2011

mode RAYA menggila !

Assalamualaikum

"berlalu lah sudah ramdhan, sebulan berpuasa....." lalalala
pegilah ini makhluk.huh!!
hoii, ramdhan xabes lagi ko tahu??!! tp mode raya saya sudah menggila. *de hati na rye mggila, pose xabes. hukhuk oke, sekarang sudah 21ramadhan. sekejap jek kn, pejam celik, pejam lame sket,pas2 celik *bnyk tito em da msok 21ramadhan. sekejap nyer ramadhan berkunjung mnjenguk kite, n xlma lgi die suda mahu beransur pergi n SYAWAL menghampiri. sObs sObs. tapi kedatangan SYAWAL jua turut dinanti oleh smue umat islam. :')

ape yg ko terkinja kinja sangat neh bile na RAYA? HUA~ko giler tny sOklan gitu ? cer tnye kt PEREMPUAN.huahuahua~ 
1. shOpping raya - sumpah time2 begini orang perempuanlah yg terkinja kinja ke eksait-an bershOpping brg2 raya, termsoklah KUIH RAYA(bagi yg pemlas mcm den ni ha na buat kueh raya) , kasOt ( na melaram dgn segala bagai mak nenek heels, wedges *cheesy wedges pon sodap) , beg baru( aset penting na kutip duet raya kah5) , baju baru (penting dgn segala labuci berat 1KILO ) ,langsir baru, perabot baru, haih, BLA BLA BLA .
RM macam ni haaa.... HYE HYE, BYE BYE. *mcm miss world lambai kt fans u noe hua~

2. time na rye ni sume pakat jdi interior designer utk uma masing2, even xde amek kos interior designer DIPLOMA DEGREE MASTER PHD. haha. act kaum hawa ni mmg kreatif tahu? xya g class melass. TERTUNGGING2 TERBALIK2 TERGOLEK2 *da macam marjina cter ali baba bujang lapok pulak susun atur perabot rumah n jait langsir baru tanpa bantuan lelaki. na harap kaum lelaki? alah, xpayah la, da ok da ni susunan perabOt.tp tula, bkn sllu setaOn skli jer.HUHU
dapp nyerrr ...:P
3. bile datang mode raya menggila, mule la gila mmbuat kuih raya. hua~ bestttt. peh, dugaan betOol buat kuih raya disiang hari. tp bgus jgk, bile buat kuih raya disiang hari ramadhan, xdela asik kurang je biskut rye.mne xnye, asal siap jek mkn, asal mkn je xsiap. SATU UTK BISKUT, SATU UTK SAYA, DUA UTK BISKUT, DUA UTK SAYA. peh, smpai abes rye bertemu raya xdapat 1balang biskut rya KAH5 :P

p/s: jangan lupe merebut 10 malam terakhir, malam LAILATULQADAR. :')

Thanks for reading! 

2 comments:

  1. wah .. best nye ..sye pon x sabo nie ..

    ReplyDelete
  2. @Syifa kan3? huhu..slmt mymbot syawal!! :)

    ReplyDelete