Friday, 10 June 2011

ape2 je dorang neh


Assalamualaikum ...

Lokasi : Kedai Abg Long


oke, saya dok syOk2 tengOk, jalan jalan blOg org, da nmpk da, ade sOrg mamat neh menuju ke kedai ni. dalam hati " nk tOpup kOt". dgn segera nyer ke kaunter depan skli even mata maseh lgi kt PC.


Saya : Nak topup berapa ye?
Mamat( hentam je ah, xtau nama ) : nasi ayam.
Saya : nasi ayam... *baca dengan ayt perli.






tapiiii, ini bkn kedai nasi ayam.harap maklum. nak headphone, nk speaker, nk topup, nk repair hp, nk screenguard, nk charger, nk casing, nk battery n apa2 berkaitan dgn hp adelah yeeeee.


mgkn die tgh lapar agaknyer, n mmbayangkn lepas topup nnt nk pegi mkn o beli nasi ayam. hahaha .dalam hati, " mmg nk kene lempang ke ape mamat neh!" cOver rasa kebengangan + kelucuan, nk topup berapa ye? dgn segera die cpai buku utk no MAXIS, tulis no, pastu ltk duit, BLAH! haha..malu punyer pasal sampai kunci mOtor tertinggal. baik punyer mOto LC punyer key.


dik, dik, KUNCI! die pon patah balik ambik kunci.nk xnk kene ler, xkn xnk amek.motor LC TUUUU....ahaha.. act, smlm lgi rmi gak brader2 yg nek motor smart2 tertinggal kunci motor..hadoiii..bnde ptg pon tertinggal..SENGAL~


kalo rase2 nk kasi motor tu kt saya, ckp ajer, saya terima SEPENUH HATI wawawa :D


.sekian.

6 comments:

  1. hahah dy nak ngort hani kott

    ReplyDelete
  2. ezan idma : ntah la..gabra sgt dorg tuuu..haha.. nk topup je pon padahal ..:P

    ReplyDelete
  3. ramai nau tertinggal kunci. nk mengorat la tuuuuuuuuu....hehehehehehe

    Heart In A Cage
    .

    ReplyDelete
  4. nini hartini : haha.. tau xper.. nk kasi motor dorg lah tu...huhu..

    ReplyDelete
  5. auntie eita : haha ...yeke?? ape2 jer dOrg2 tu kan? huhu

    ReplyDelete